onsdag 5 november 2008

Nolla nolla nolla nolla...

Stort hål i plånboken. Nu har den boven varit framme igen och snott alla mina pengar. Vem är det som fortsätter att dra mitt plastkort om och om igen? Kontoutdraget visar bara minus och månaden har knappt hunnit börja. Bovar och banditer.

På två dagar har lönen minskat med drygt 3000 svenska riksdaler. Hjälp! Jag hoppas pappa blir glad för en nyklippt dotter med nyinköpta kläder och så klart två fina presenter. Bror min får allt nöja sig med en fin julklapp. Jag har varken tid eller pengar till att fundera ut en bra present Jag får nog vara med på mamma och pappas.

2 kommentarer:

  1. Jag tror din pappa blir riktigt glad. När jag frågade min pappa vad han önskade sig i julklapp nämnde han faktiskt en nyklippt dotter... Jodå.

    SvaraRadera
  2. Miss UD Skönt att du säger det. Helt enkelt perfekt då kan jag med gott samvete bemöta min pappa imorgon :)

    SvaraRadera