tisdag 3 mars 2009

Detta har hänt ...

Jag har:

  • varit på slattfest och träffat en okonstlad blandning av vuxna, djur och barn
  • hjälpt en leopard till världen för att sedan se den förvandlas till en fjällräv
  • brottats med tanterna på frisk och svettig för att bli av med ännu en fettcell
  • lekt slasktrasa på innebandyplanen och fått brännande skrapsår på knäna "det ska kännas"
  • försökt desperatshoppa men misslyckats totalt
  • kletat i mig två jättesemlor och två minisar
  • nynnat till schlager samtliga lördagar
  • haft filmkväll en måndag
  • kännt mig som en genomblöt hundvalp

Detta är på ingående i mitt liv de nästkommande veckorna:

  • Afterwork med bowling, öl och ett och annat danssteg
  • Måstematch på söndag mot Burås *vinna vinna vinna*
  • "Dinner for three" med min storebror som ännu en gång gästar framsidan
  • Längtan efter sol och semester (Egypten here I come eller?)
  • Avslutningsfest med innebandygirlsen. Grymt!
  • Ännu ett försök till desperatshopping. Jag vill ha en klänning eller fyra. NU!
  • Träna träna träna träna träna
  • Ett utsökt besök i gettot med tillhörande lunch
  • Fredagsfika

That´s it for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar