fredag 2 oktober 2009

Minusgrader

Sitter under en filt på jobbet med tända värmeljus i hela rummet. Helt enkelt stor mysfaktor på mig :) Äntligen fredag och tur är det väl att det är fredag när jag imorse upptäckte att det var punktering på min cykel men inte blev jag på dåligt humör för det. Nej det blev till att lunka in i närmsta kiosk och köpa sig ett 100-kort. Spårvagnen min räddare i nöden. Det är nu jag skulle behöva min pappa här. Han var nämligen min privata cykelreperatör oavsett fel när jag bodde i Lund. Inte direkt så att jag kan skicka ner cykeln till Skåne för reperation får försöka olja in mina fingar och peta lite själv :(

Efter jobbet blir det shopping. En lyckad sådan förhoppningsvis. Hittade min vinterkappa i tisdags men min storlek saknades. Kan bara hoppas på att de fått in fler. *hålla tummen* Ska även leta present då en kompis har 25-års galej imorgon. Fin ska man tydligen vara. Hade gärna hitta en ny stass att ta på mig men det finns inte så många fina klänningar i affärerna ännu. Får väl dra något gammalt över mig och hoppas på det bästa

Ha en kanonhelg min vänner det ska jag!

1 kommentar: