onsdag 13 mars 2013

Skodjungel

I djungels alla snår dit inga solstrålar når. Jag sitter och klurar på vad jag ska köpa för skor till Teodor. När vi snackar skor pratar vi alltså både vår- och sommarskor. Sandaler är ju självklara men sen då?

Han har ett par röda converse som han fått av finfina Blumman, men ett par tygskor är ju kanske inget man direkt glider omkring med på förskolan. Ja och det där med att gliiiida har ju T inte riktigt fattat ännu för den delen heller. Läs mer hasar sig i blöt och slabbig sand. Så alla ni pålästa och/eller erfarna läsare med både små och stora barn ni får mer än gärna skicka in era tips och trix inför en fartfylld vår och sommar. Andra kommentarer är så klart även de välkomna.

6 kommentarer:

  1. Tur att andra kommentarer också var välkomna, känner jag... För jag har ingen aning. Har samma funderingar... :)

    SvaraRadera
  2. Ett par svarta converse? så har han två när det ena paret är blött? ;)

    SvaraRadera
  3. Jag hade ett par så bra skor till Alva förra våren med en stor rem som knäppning över foten, det kom aldrig in någon sand där ! Funderar precis som du över vilka skor som är bäst nu till våren :) men ett par sandaler (Alva får nog ett par crocs också) till sommaren är ju givet ! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag funderar på samma sak. Man behöver väl ett par rejäla skor till dagis och så kan man ha något finare par hemma? :)

    SvaraRadera
  5. Förhoppningsvis var det ingen öroninflammation då han inte har ont alls idag, bara lite feber.. Kanske förkylningen som satt sig i öronen!!! Hoppas våra små älsklingar blir friska snart.. Hur går det på dagis nu då? :)

    Vi har mycket kvar och fixa här kan jag lova ;) man måste bo in sig ett tag lixom! Trivs ni bra i erat hus??

    Ta hand om er!! Kraam

    SvaraRadera
  6. Du ser helt rätt.. Jag tror att de är köpte på Village! :) Kram

    SvaraRadera