torsdag 9 januari 2014

Kvällsgymnastik

3 kommentarer:

  1. Heja vilken grymt duktig kille :) hihi.. fining där :)

    Hur går de för er? Hur känns de nu med två knoddar? Vill jag ens veta? ;) haha. Helt ofattbart att jag snart är där också. Mitt i ett husköp dessutom :) Men längtar så galet. Puss o kram till er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi ja han är faktiskt väldigt stark i nacken. Kan hålla uppe huvudet ett bra tag.

      Nja vet inte om jag vågar berätta. Då kanske du kniper i all evighet ;)

      Hihi nej då det rullar på men räkna med kaos de första dagarna och kanske endel svartsjuka från storebror.

      Vissa dagar är fantastiska andra bränner tårarna bakom ögonlocken för att man är helt tömd på energi.

      Har haft ett litet minimonster till lillebror nu i över en vecka. Bara vara nära är det enda som gäller. VAknar direkt jag lägger ner honom. Då är dagarna långa innan À kommer hem.

      Men längta på du. Det är underbart!! När flyttar ni?

      Radera
  2. Ja hoppas han slipper bli det! Öroninflammation ska visst vara den vanligaste sjukdomen efter förkylning hos små barn.. Men det var en sjuksköterska som sa att "han kommer säkert bli ett öronbarn" eftersom han fick det första gången så tidigt och det sitter kvar lite i huvudet på mig, även fast jag vet att det inte alls behöver vara så.

    Hur gick 2,5 års kontrollen? :)

    Så söt lillebrorsan är.. hur gammal är han nu? Hur går det med två små? :)
    Kram

    SvaraRadera