lördag 15 februari 2014

Back om track

Tre månader och startvikten är nådd. Nu blir det till att fortsätta ner ytterligare ett par kilo. Hoppas att amningen hjälper mig på vägen i kombination med bra kost och lite motion.

Det är lång väg kvar innan muskelstyrkan är tillbaka men jag är ändå så himla glad att jag kommer i mina kläder igen utan att känna mig som en uppstoppad korv.

Beach 2014 är nära men ändå så långt borta. Den här sommaren kommer dessutom några små stripes pryda min mage men bara på ena sidan. Skumt det där att jag bara fått dem på vänstra sidan av magen. Jag kommer i vilket fall bära dem med stolthet. De påminner nämligen mig om att jag är mamma till två fina prinsar.

Kom ihåg att ett litet steg i rätt riktning är bättre än inget!

1 kommentar:

  1. Matchvikt efter 3 månader är inte dåligt. Kilona måste ha runnit av dig :) Du kommer helt klart vara snyggast på Beach 2014 medan en annan kommer få gömma sig i vassen ��.
    Fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera