torsdag 15 januari 2009

Kanoners

Det går bra nu. Fjärde dagen i rad med träning. Det är nästan skrämmande hur otränade vissa muskelgrupper är. Har kommit på en grym magövning så rutorna är på gång ;) . Annars känner sig kroppen och knoppen i toppform. Solen skiner och jag är lycklig. Kan det bli bättre? Imorgon ska jag vila i en loungesoffa efter jobbet med ett glas vin i ena handen omringad av trevligt sällskap. Fint!

Fredag innebär dessutom att mitt älsklo kommer hem från Rom. Saknaden är obeskrivlig! Hoppas han har med sig några goda flaskor vin och kanske en present till mig. Hoppas hoppas! Italienskt vin det skulle jag kunna leva på. Världen skulle nog dock upplevas från en annan sida än idag om jag ständigt gick runt och var berusad av alkohol.

Att dumpa godiset går ganska bra. Suget är ibland optimalt men jag står emot än så länge. Är det ingen som ska ha fest snart så jag kan trycka ner en chokladbit eler tre? Komigen då! Nu är det snart lunch och det är min mage glad för. Hungrig var ordet!

1 kommentar:

  1. Att slinga håret hemma hos mig måste ju räknas som fest? :D

    SvaraRadera