torsdag 29 januari 2009

Tiiiidiiigt!

Uppdateringen av bloggen går med snigelfart. Igår hade jag angenämt besök från hufvudstaden av min "storastestorebror". Det skiljer sju år mellan oss och jag vill inte direkt påstå att min relation med honom var på en "bästis" nivå när jag var yngre. Det är väl först nu på senare tid som vi kommit varandra närmre och familjeträffarna är mer uppskattade än tidigare. Skillnaden mentalt och socialt är kanske inte lika stora längre?

Med det sagt ska jag leka fjortis imorgon och gå på tjejfest. Dricka mig salongsberusad och raggla mig hem framåt småtimmarna. Eller så går jag hem först som vanligt?

Annars går träningen framåt, godispåsen ahr inte funnits på min inköpslista och byxorna börjar bli en aning mindre tighta. Ska klämma in tre träningspass innan veckan är slut. Jobba jobba joooobba!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar