måndag 10 september 2012

Dubbelt upp!

Körde en lunchträning. Vilket resulterade i att min kropp kände sig ungefär lika trött som en överkörd bäver. Mindre snillerikt fick jag även för mig att dra en repris ikväll och dagens två träningspass är nu avklarade. Ett gympapass och ett steppass. Gött mos i kroppen.

Jag säger välkommen åter till
min kondition. Du har varit efterlängtad. Den stora frågan lyder dock var min kroppsstyrka och muskelmassa gått och gömt sig? Come out, come out wherever you are. Så "sillaklen" kan man ju bara inte gå och vara. Avsevärd skärpning på mig!

4 kommentarer:

  1. Du har alltså börjat jobba? Antingen är minnet kort eller så har jag missat det totalt :)
    Jag börjar om ca 2 veckor. Och inskolning på måndag för Alwa.

    SvaraRadera
  2. Härligt tjejen :) hihi!!! Heja dig!!! Visst är de skönt att komma igång o känna att man bara blir bättre o bättre o att kroppen drar ihop sig ;) hahaha...

    puss på dig stumpan

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt när man känner att konditionen och styrkan förbättras! Duktiga du!

    SvaraRadera