fredag 21 september 2012

Fredagsgodis

Min godistarm fullständigt skrek efter lite sött och smått så jag gled ner på 4-gott och plockade åt mig några småsnaskiga bitar. Tilläggas bör att det dessutom regnar småskruv för tillfället så det var ju lite motvilligt jag drog på mig jackan.


Mums tänkte jag iaf där jag glatt fyllde min påse med smågodis. Väl tillbaka på jobbet har jag nu mölat i mig fem bitar och nu är jag inte längre sugen. Har jag äntligen lyckats tämja mitt bångstyriga sockersugsmonster? 


Kan flika in med att jag allt drog en repa på Friskis på lunchen innan så jag hade inte den minsta ångesten över att jag skulle snaska i mig lite godis heller. Nej då träningslusten är  för tillfället total och jag har äntligen lyckats få in ett bra flyt. Underbara träning. Har ni tänkt på vad energirik man känner sig efter ett tufft träningspass. Det är vad jag kallar fylla på energidepåerna.

Ha en underbar helg. Det ska jag!

5 kommentarer:

  1. Vad duktig du är!! Meen den bilden såg alldeles för god ut!!!

    SvaraRadera
  2. Det är farligt att handla när man är hungrig för då får jag alltid med mig en påse godis hem. Men sen som sagt så är jag inte sugen på kvällarna..

    Hoppas att jag kan få samma träningslust men jag ska börja rida 2-3 ggr i veckan och det är träning det med :) Men skulle behöva springa för att få igång kondisen.

    Trevlig helg fina du!

    SvaraRadera
  3. Håller med dig! De ger verkligen energi :) sååå skönt att var igång o peppad av de. Duktiga du!

    Jag har vräkt i mig godis o mår nu illa. Fy va äcklig jag känner mig o ont i magen har jag också.... Vilket jäkla påhitt de är egentligen!!! hahah ingen karaktär har jag heller :P blä för det.

    sov gott fisar... kramar

    SvaraRadera
  4. du är en kvinna med god smak på godis! Ses snaaart PUSSS /MALLE

    SvaraRadera
  5. Nää.. nu blev jag godissugen igen när jag gick in här.

    Åhåå... men Wilma är såå renslig av sig, spiller aldrig, står alltid helt still (för det mesta sitter hon då såklart), blir aaaaldrig fläckar på kläderna, så det är ju inga problem ;) ;p

    SvaraRadera