torsdag 29 november 2012

Insnöad

Jag har blivit smittad av något elakt virus. Närmare bestämt Polarn- och Pyretbesatthet. När jag går in i butiken skulle jag kunna köpa upp halva sortimentet. Lite smått onödigt tycker min anda hälft, då sonens garderob inte direkt ekar tom.

Äsch tänker min shoppingdemon, Nu när han börjat på förskolan kommer han konstant vara i behov av rena kläder. Ja det är iaf det som ekar i mitt huvud när jag smått petar på alla underbara plagg och kortet dras i kassan. Kaaaatshing! På mitt kontoutdrag är varannan uppgift benämnd som Polarn och Pyret. Hur mycket roligare är det inte att köpa kläder till sitt lilla troll istället för att kämpa med att själv komma i ett och annat korvskinn i provhytten. Bra mycket bättre. Så mycket bättre att jag gör det lite väl ofta. För det är han värd eller om det jag som är det? Nog om det. Snygg blir han iaf.

1 kommentar:

  1. Haha jag känner igen mig i ditt inlägg. Varje gång jag är på stan och går i affärerna så hamnar jag alltid på barnavdelningen och självklart följer alltid något med hem :)

    SvaraRadera