söndag 1 september 2013

Fel fel fel!!!

Sakta men säkert börjar vi få fason på vårt lilla simpla palats. Ja jag vet vi är inte snabbjobbade jag och sambon. Eller ja egentligen är det nog jag som är bromsklossen, för A gasar gärna när tillfälle ges.

Men om man inte drar i handbromsen ibland blir det som idag när jag handlade en ny matta vilken skulle pryda golvet under soffbordet. Ganska fort insåg jag att det inte alls skulle bli snyggt. Faktiskt redan innan jag packat upp den. I klarspråk blev det rent käpp rätt åt häll-vete (i en påse). Fantastiskt fel!

Nej du fröken falukorv. Det blir till att börja om på ny kula. Gör om gör rätt.

2 kommentarer:

  1. Hihi känner igen det där o jag är så glad att vi inte rusat in i viktiga möbelköp... eller just ja... jag glömde visst att jag gärna skulle ha köpt en annan köksmöbel samt hallbyrå... o hallspegel.... o... ;) Nä några nitlotter har man allt hunnit med tyvärr! Riktigt irriterande.

    SvaraRadera
  2. svar: Det får man fråga ;) De är faktiskt köpta på Din sko (jag skriver faktiskt, för jag brukar inte köpa skor där, haha. Bra pris, och förvånansvärt sköna!)

    SvaraRadera