tisdag 9 december 2008

Glöggfest glöggfest hela dán

För er som längtat på att helgen ska ta slut så att ni äntligen ska få reda på om jag får vänta flera dagar innan jag får leka in ännu en chokladpralin mellan mina läppar är svaret helt enkelt N E J! Jag lyckades tom lirka in ett mål och tre pinnar var enkelt våra. Fredagens match kan jämföras med när Sverige igår piskade Ryssland i innebandyVM med 18-1. Man är inte direkt taggad upp till öronen.

Lördagen närmar sig med stormsteg och innan dess ska jag lyckas baka ett gäng lussebullar, leka ihop två sorters kola, njuta av ännu ett julbord, städa hela lägenheten, fixa en janson, steka ett gäng köttbullar och prinskorvar, skålla mandel, kasta runt en sillröra, leta festoutfit, glöggfiffa lägenheten, locka håret och värma X antal liter glögg. Glömde jag något?

Då är det lika bra att man börjar dagen med att glömma sin plånk på köksbordet så att man inte får någon frukost och därmed har ett klingande klangspel mellan tinningarna. Utmärkt fröken F.

Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar