fredag 12 december 2008

Snarkvarning!

Egentligen brukar jag strunta i allt som har med kedjebrev och utmaningar att göra men Allright det är ju snart jul och då ska man vara snäll så att jultomten kommer med paket.

Utmaningen kommer från Jo

Reglerna är följande:
  1. Publicera reglerna på din blogg
  2. Svara på de sex 8-sakerna (eg fem för någon har tappat en på vägen)
  3. Meddela utmanade på deras bloggar.

Bring it on!

8 Favoritprogram (Jag är ingen som sitter bänkad framför tv:n varje vecka men jag kan ju nämna några som jag kollar på om de råkar dyka upp i min tvruta när jag bläddrar en kväll)

  1. CSI
  2. One tree hill (Jag gluttar på datorn och är före alla andra)
  3. Greys Anatomy (Reprisernas eftermiddag söndagar härskar)
  4. Superligan i innebandy på måndagar (räknas?)
  5. OC (japp såg vartenda avsnitt och grät i varje)
  6. Prison Break (jag har som avsikt att se alla avsnitt en gång i livet när jag får tid)
  7. Lost (När jag bodde på GH3 följde jag det intensivt nu spelar jag hellre ps3-spelet)
  8. OS (infaller med 2års mellanrum)

8 saker jag gjorde igår

  1. Bakade lussebullar
  2. Försökte göra något vettigt på min arbetsplats
  3. Lekte lite på stan och spanade in festblåsor
  4. Surfade runt i cyberspace
  5. Mumsade i mig några peppisar så jag hinner bli snäll innan tomten kommer
  6. Nynnade på en och annan julsång
  7. Mös under täcket i soffan
  8. Kastade mig i sängen och sov som en överkörd bäver

8 saker jag ser fram emot

  1. Julmys i Skånelandet med familj och vänner
  2. År 2009 vilket innebär nya erfarenheter och överraskningar
  3. Bröllop i Venedig i september nästa år
  4. Dagen då jag blir mångmiljonär
  5. Sommar med sol, bad, grill, och brunbrända ben
  6. Skidåknining på pudersnö i ett soligt alperna
  7. 2009-års afterwork med mina hängivna följeslagare
  8. En särskild dag som jag behåller för mig själv

8 Favoritrestauranger

  1. Sjömagasinet (det är himelskt)
  2. Toscana (parmys)
  3. Fellini (Lundahak)
  4. Pasta etc (bälligt med trevligt)
  5. Lämnar övriga öppna jag äter inte ute alltför ofta :)
  6. -
  7. -
  8. -

8 saker på min önskelista

  1. En nyrenoverad lägenhet med öppen planlösning och sen ett hus vid havet
  2. Fantastiska resor till för mig okända platser
  3. En sommarvilla utomlands på en exotiskplats
  4. En walkincloset full av dödssnyggakläder och skor
  5. Att jag mirakulöst skulle vinna sisådär 20 miljoner
  6. En fräsig bil och ett färskt körkort
  7. Att alla som står mig nära får vara friska och lyckliga
  8. Att alla mina önskningar slår in

Jag utmanar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar