torsdag 10 maj 2012

Lite tid över

Bloggen har fått ligga på latsidan. Dels för att jag saknar dator på dagarna då sambon använder den i jobbet, men även då jag har en liten ettrig tiomånaderskrabat som är över allt där han inte ska vara.

Tack för tipsen om sköljmedel till klänningen. Det hjälpte! Nu återstår bara att bestämma vad jag ska ha för skor och lite annat fiff. Tur att min mamma kommer idag så vi kan springa på stan imorgon. Att leta kläder med en otålig kille i vagnen är ingen enkel uppgift direkt.

På lördag är det alltså premiär för barnpassning av Teodor på riktigt. Spännande men pirrigt. Haha nej det kommer säkert gå bra. Han kommer inte ropa efter mamma en enda gång ;)

Hur som helst ska det bli fantastiskt roligt med bröllop. Att få klä upp sig och göra sig lite extra fin. Det var ett tag sedan sist :)

Vi får se om jag slänger in en bild på outfiten på lördag.

4 kommentarer:

  1. Ååååh härligt med vårbröllop.
    Njut och ha det mys på det. Drick massa skumpa och dansa runt med Andy.
    Teo kommer ha det så bra med mormor.

    SvaraRadera
  2. Ja, det finns ju sååå mycket annat att göra och hinna med datorn faktiskt... Ser fram emot att se klänningen på, hihi. Och visst är det roligt att få klä upp sig och känna sig fin! :)

    SvaraRadera
  3. Får se om du slänger in en bild?? De gör du bara!! Den vill vi ju såklart se :)

    Inte alltid tiden finns till eller lusten heller för den delen. Blir väl bättre då man verkligen har lust att blogga... o tid... o tillgång till div hjälpmedel, typ dator. :P

    Kul med bröllop :) Fest loss ordentligt finis :) kramar

    SvaraRadera
  4. Spännande, ska han sova ensam med mormor över natten när ni är på bröllop? :)

    Jag känner igen det där. Att mamma ska få shoppa i lugn och ro existerar inte på Alwas karta..
    Idag har hon mestadels hängt på mitt ben. Hur mycket får man gjort då?

    Vill definitivt se bild på outfiten :)

    SvaraRadera