torsdag 25 augusti 2011

Med längtan i blicken

Igår satte innebandysäsongen igång igen. Snart har det gått ett helt år utan att jag fått vidröra den lilla vita bollen. Oj vad jag längtar efter att få börja igen.

Min förhoppning är att jag ska kunna vara med och träna igen i mitten av oktober. Matcher ja iaf borta matcherna får nog vänta till efter jul då guldklimpen äter annat än bara mammas mat.

Det är guld värt att ha något att längta efter för oj vad motiverad jag känner mig inför att börja träna igen. Om två veckor ska jag på efterkontroll. Ser allt bra ut då går jag raka vägen till Friskis och Svettis och köper mig ett årskort.

Step-up-passen är nämligen ännu något jag saknat så otroligt. Sen är det träning tre ggr i veckan som gäller till att börja med för att sedan stegvis trappa upp. Känner redan på mig att den där bröst pumpen var en bra investering. Dags att börja bunkra upp inför kommande flaskmatningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar