tisdag 9 augusti 2011

Liten börjar bli stor

 Idag är det fem veckor sedan min lilla solstråle sa hej till världen. Det firade vi med att ta på oss ett par av mammas hemmasydda byxor. Visst blev han stilig min lilla charmör?
Veckorna rullar på av bara farten. Amning, bajsblöjor och sömnlösa nätter förenas med mysiga promenader, gos och många lyckliga stunder med min familj. Min lilla kille börjar sakta men säkert visa omvärlden vad han är för en filur. Med stora ögon utforskar han omvärlden dagligen och varje dag märker man att han utvecklas mer och mer.
Snart får vi byta ut ministorleken på kläderna och uppgradera oss en level. Han har med säkerhet passerat 4,5 kg nivån och börjar bli riktigt bajtig med goa runda kinder.
På lördag gör han debut på livets första bröllop. Om det är någon som kommer överglänsa brudparet är det nog min lilla sockerbit ;)

1 kommentar:

  1. Finaste liten! Hoppas att vi ses snart så jag får gosa lite med honom! :)
    Kram!

    SvaraRadera