tisdag 14 oktober 2008

Glasögonorm

Det är jag det om några veckor. Glasögonprovningen pågår för fullt. Hittat ett par bågar som ser okej ut. Ja jag blir inte direkt vackrare när ett par glasögon pryder min näsa men vad ska man göra när åldern tar ut sin rätt och man börjar bli halvt blind? Linser! Det har jag redan!

Helgen gick i lugnetstecken. Totaldäckade i soffan halvsnörvlig och trött. Kände mig som en överkörd bäver där jag låg under två täcken och en filt. Ja jag frös en aning. Nu är det redan tisdag och det innebär att det är innebändy tomorrow. Längta längta längta. Match i helgen som troligen blir hård. Sist slutade det med en fläskläpp och blodsmak i munnen. Direkt efter matchen ska jag åka båt till Styrsö och leka fest. Det blir fint det!

Keep up the good work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar