tisdag 21 oktober 2008

It´s raining cats and dogs

I wish I had a pair of wellingtons in my closet.

Tisdag idag. Det innebär att det bara är tre dagar kvar till det är fredag och imorgon är det onsdag. Lillördag innebär innebandyträning och hur kul är inte det? På fredag ska jag städa inför min singstartävling på lördag. Att plocka skit är väl sådär kul men något som är roligare är att dricka drinkar och det ska jag göra på lördag. Kul det.

Helgen gav en lätt vinst med 5-0 och sedan en lång tur ut på havet mot öarna. Göteborgs skärgård bara en timme bort. Helt otroligt vackert. En idyll och min stora önskan är att jag en gång ska ha ett litet torp vid havet att åka till. Packa väskan och bara ge mig av till en annan lugn och fridfull miljö. Vi spelade TP drack vin och åt gott i höstrusket. Helgens bästa: "Jag fick baksug"

xoxo

1 kommentar:

  1. Det ÄR mysigt att ha ett hus på en ö.. Lite långt bort bara.. ;) Annars hade jag nog bott där permanent! :)

    Vi får träna bättre när vi slutar vara krassliga!

    SvaraRadera