onsdag 29 oktober 2008

Pilutta dig!

En glasögonorm är jag som på lördag kommer att förvandlas till en av Astrid Lindgrens många barnboksfigurer. Ikväll ska jag knåpa lite på stassen så håll en tumme eller tå för att det kommer gå bra. Jag lär svära högt fler gånger än två.

Tydligen ska vi spela match ikväll på träningen mot ett lag fjortonåringar. Jag är trött och osugen på att lira men det blir kanske bättre när jag väl kommit dit. Annars måru? Skönt att det snart är helg för det känns som att förra helgens bakslag ännu inte lämnat min kropp. Fint att det blir nya drinkar på lördag att fylla på sprittarmen med då. Just det!

Annars blir det en snabbis öster ut fredag/lördag, En tur på Lager 157 och sedan hem till Götlabörje för att göra sig klar inför Halloweenpartajet. I övrigt valde jag att avstå min nya vinterjacka även om det svider lite i hjärtat. Jag "hittade" en gammal i garderoben för någon dag sedan och insåg att det var lite onödigt att köpa en liknande särskilt när den kostade mer än en pickadolla. Snyft!

Nu ska jag blåsa ut mina ljus ta pappas födelsedagskort i handen och packa ihop mina saker.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar