onsdag 8 oktober 2008

In med det nya, ut med det gamla!

Igår ägnade jag mig åt att rensa mina kontakter i min mobil. Med andra ord försvann människor som aldrig hör av sig och som jag inte pratat med på flera månader från min lista. Ser ingen anledning till att deras nummer ska kapa minne från mitt simkort när jag ändå aldrig byter ett ord med dem varken genom telefonsamtal eller sms.

Det blev inga 80 kg bänkpress igår dock blev det träning med en löparrunda som fick avbrytas då min bröstkorg skrek av smärta samt lite situps och ryggövningar. Jag skulle själv ha en pilatesboll hemma om den bara inte tog sådan enorm plats och var sådär snygg.

I övrigt har jag fått en gåva av min far och jag är så glad att han är min pappa. Världens BÄSTA! Nu ska jag införliva ytterligare några önskningar. Annars är schemat fullspäckat från morgon till kväll. Det är inbokat fester, reso, konferenser, innebandymatcher, träning mm. Längtar mest gör jag till om några veckor. Det ska bli helt fantastiskt kul.

Ha en underbar onsdag. Snart är det helg!

2 kommentarer: