måndag 6 oktober 2008

Stukad bröstkorg

och en mörbultad axel är resultatet från gårdagens match mot ett fjortislag med fula knep. Att en lilltjej blev surmulen och inte ville tacka mig efter matchen skrattar jag bara åt. Att vi gick där ifrån med vinst lever jag på resten av veckan. Jag till och med lyckades få nätet att röra på sig. Idag blir det nog träning på ett eller annat sätt. Jag får helt enkelt ägna mig åt de aktiviteter som inte gör ont :)

Annars flöt bröllopet lugnt i lördags dock med några oväntade händelser. Jag glömde dessutom ganska många saker hemma i Göteborg. Där ibland min kamera så några förtjusande bilder på mig eller brudparet blir det inte men jag kanske får klä på mig stassen hemma och ta ett kort eller tre. Brudparet med tärnor och brudnäbbar var så vackra och deras glädje blev delad glädje. Det är extra underbart när man ser en person med ett jobbigt förflutet börja ett nytt kapitel fylld av förhoppningar. Jag önskar dem all lycka i världen!

Veckan som kommer är ganska öppen. Det blir träning som vanligt. I helgen ska jag nog på Magnus och Magnus och äta trerätters med min pojke. Ja tack och en bio på det. Shoppa ska jag nog göra lite med. *ler*

Förövrigt så fick jag i förra veckan reda på att jag om ett år ska till Venedig för att bevittna ett bröllop. Hur romantiskt är inte det? Nu är dessutom temat för årets halloweenfest satt. Det var ju ett ganska klurigt sådant men efter att ha pratat med värdinnan har jag nu fått tankeknölarna att gnuggas och några spännande förslag har poppat fram. Det kommer bli bra det här.

1 kommentar: