torsdag 3 juli 2008

Fem saker jag helst slipper på morgonen

1) Fixa håret (vilket aldrig händer om jag inte vill gå runt och se ut som en trollunge hela dagen)
2) Vakna trött (går det att undvika?)
3) Försova mig och stressa iväg till jobbet
4) Vakna mitt i en fantastisk dröm utan att få veta slutet
5) Bli väckt av att någon idiot ringer alternativt en galen fiskmås som fått skriksjuka. Nej det finns ingen fisk på vår balkong så STICK!!! Hagelgevär någon?

Idag vaknade jag av att klockan ringde 5.55. Anledningen var att jag bestämt mig för att ge mig ut i löparspåren och checka av en runda vilket jag gjorde tro det eller ej. Imorgon ska jag nog powerwalka istället för att studsa fram. Jag var långt ifrån ensam med andra ord är jag inte galen. Eller?

Ikväll ska jag på tjejbio med Fröken P. Självklart ska vi kolla på SATC och det ska bli helkul. Innan ska vi mingla lite i baren och dricka en lyxig Kösmo. Imorgon är det fredag vilket är riktigt efterlängtat. Det blir inflyttningspartaj på kvällen och förhoppningsvis en utgång. Skaka rumpa och sippa drinkar. Fint det! Helgen blir i övrigt lugn och fin. Träna lite sola lite shoppa lite. Same same.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar