fredag 11 juli 2008

Lägg ner!

Om det är någon som tänker skriva en kommentar i min blogg och endast lämna första bokstaven av sitt namn. Glöm det! Vågar ni inte stå för det ni säger genom att påvisa vem ni är med ert namn eller smeknamn (vissa undantag finns ju) kan ni lika gärna skita i det. M anser att det inte är passande på hennes blogg och önskar att ingen förpestar hennes blogg med sådana osmakligheter. I sådant fall kommer inlägget att raderas. Ni ser ju själv hur tafligt det ser ut och jag gillar inte sådana mesmetoder! Värdelöst!

Kapisch?

2 kommentarer:

  1. Det var inte bara lilla jag som slant på tangentbordet då? Från och med nu kommer jag att skriva in alla mina namn så du vet på riktigt vem det är som får för sig att kommentera. *Niger och lyder nådiga Frun* ;)

    SvaraRadera
  2. Jo haha du är ju söt. Fina namn men jag sa ju att det fanns vissa undantag ;)
    hihihi
    kram

    SvaraRadera