måndag 21 juli 2008

Jag vill inte!

funderar över hur jag ska stå ut en hel vecka till på jobbet innan det är helg. Det är strålande solsken ute och idag vill jag ha semester mer än någonsin. Åtta arbetsdagar kvar sen är min efterlängtade semester i land. Jojo jag är avis på dig som in i tapeten mycket!

Helgen kom och lika snabbt var den över. Förra veckan tränade jag sex dagar och jag är oerhört stolt över mig själv. Tre dagar tennis och tre (eg fyra) dagar löpning. Duktig flicka. Klappa sig själv på axeln. Den här veckan ska jag försöka upprepa min dunderstart iaf till hälften ;) Undrar när resultatet ska börja visa sig? På lördag är det tjejkalas hemma i min stuga. Utgång och drinkprovning. När helgen sedan är förbi är det bara halvvecka som väntar. Det går snabbt (försöka intala sig själv) även om det är en oerhört dubbelseg måndag.

1 kommentar:

  1. Det är skönt med semester, men det har inte direkt varit toppenväder.. men vi har hunnit sola o bada lite eftersom gästerna har hållit oss ifrån att enbart arbeta! :)
    Imorgon skriver vi på papper!!!! :D När kommer ni o hälsar på? Det finns hur mycket mynta som helst som bara väntar på att bli "uppdrucken" :D!
    Kram!

    SvaraRadera