tisdag 29 juli 2008

Grattis!

Jag verkar ju ha lyckats pricka in min semester perfekt. Nämligen den helgen det fina vädret ska övergå till regn regn och åter regn. Fifän vad trist. Det är tur att det är inplanerat en solsemester sista veckan i augusti annars hade jag nog suttit här och gråtit. Okej kanske inte riktigt men jag vill ju sola och bada inte sitta inne och glo på regndropparna som rinner ner för fönsterrutan. Det får jag nog av höst, vinter och vår ändå. SOL jag önskar mig sol på min semester. Snälla rara söta vädergudarna kan jag få sol?

Då var det iaf bara två dagar kvar på jobbet. Börjar bli riktigt segt nu särskilt eftersom internet låg nere igår från klockan tre. Sega ut två timmar utan mycket att göra var sådär kul. Helgen som gick var ganska soft lite träning lite drinkar lite utgång men inte direkt en karatefylla. Däremot fyller jag snart äldre och då hade jag tänkt boka in ett litet partaj för närmsta sörjande. TEMA: "ger du inte mig en present är du portad från mitt palats hela kvällen"

over and out!

1 kommentar: