tisdag 2 september 2008

Vi går mot mörkare tider...

Sememstern är över och det känns som att hösten närmar sig med stormsteg. Solbrännan efter den välförtjänta semestern har redan runnit av kroppen. Snart är det mörkt när man går till och från jobbet. Det mysigaste med hösten är att man kan tända hur många ljus som helst utan att det blir för bastuvarmt i lägenheten. Krypa ner under en filt och värma sig efter att regnet kylt ner ens kinder. Ordet mysa får en helt annan benämning.

På lördag blir det kalajs i mitt palats. Det blir snittar och snacks med tillhörande alkoholhaltig dryck. Sen blir det tanzen. Tv:n av större dimension är på invandring och jag vill ha ett Playstation NU. I övrigt är havskräftor det bästa som finns och jag ska äta det flera gånger om innan septembermånad är slut. Dock skippar jag nog den där naturella vätskan. Min mage säger nej tack.

2 kommentarer:

  1. JAG KOMMER:..
    fast inget alkohol

    SvaraRadera
  2. Soffan. Haha nej jag vet du är ju på smällen :) Pussgurka!

    SvaraRadera