torsdag 11 september 2008

Dagens i-landsproblem

Eller det kanske mer är månadens lyxproblem. Det är nämligen så att jag nu inte endast har en utan två fester att hitta kläder till. Ett bröllop och ett 30-års kalas. Igår hittade jag en dödssnygg överdel på Topshop. Nu kommer det stora "but" den var så klart svart och som ni alla vet är svart tabu på bröllop. Den dagen mitt bröllop faller av stapeln ska jag skriva i finstilt på inbjudan (det är okej om du bär svart bara du sätter lite färg till) Nu har jag ju dock ännu en fest att gå på så jag kanske ska inhanlda den ändå. Det här är verkligen ett klädesplagg som jag skulle använda hur mkt som helst. *fundera* Var ju dock inte HM pris på den direkt. Hittade även en snygg svart klänning (dock inte provat) men en svart klänning har man ju alltid nytta av? Just det! Den köper jag om den sitter bra.

Imorgon är det fredag vilket innebär ännu en efterlängtad helg. Innan helgen börjar måste jag hinna byta mitt Playstation samt hinna en vända på stan. I helgen blir det att suga sörpla och knäcka klor. Vi ska nämligen ännu en gång njuta av det havets röda godis. Havskräftor. Mums!

Ikväll blir det innebandy med jobbet. Det ska bli intressant knäcker de min nya klubba får de betala dyrt. Den är guld värd, i längd inte vikt. Gårdagens träning var riktigt kul och svettig. Dessutom gick det oerhört bra med mitt nyförvärv av material. Vilka smörpassar jag utdelade synd att man har "några" mindre bollskickliga medspelare. Lektion nummer 1) Det är alltid bättre att lägga passen framför spelaren istället för bakom ifall du mot förmodan inte kan passa på bladet.

Inbjudan om glöggfest den 12 dec kvarstår. Det gäller att vara ute i godtid.
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar