måndag 8 september 2008

What to do?

Hjälp!!Det börjar sakta närma sig helgen då vi ska på bröllop. Jag har som vanligt inte den blekaste aning om vad jag ska ha på mig och nej jag har ingen "festlig blåsa" i garderoben att trolla fram. Jag har MYCKET kläder med betoning på mycket men jag går sällan på spektakulära fester och köper för det mesta användbara kläder som jag kan ha både till vardags och vid partaj. Jag får snart panik. Det finns inte en enda sak i denna stad som skriker Martina. Jag behöver alla tips och råd som jag kan få från höger till vänster och norr till söder. Använd er kreativitet!

Helgens fest var fenomenal och innehöll allt som en bra fest ska ha. Jag ska spela tv-spel till jag slocknar och inhandla både singstar och guitarhero. Förfest hos mig snart?

Tack alla som kom och firade med mig. Bättre sent än aldrig!

2 kommentarer:

  1. Hade det varit fin-fin-blåsa du var ute efter, hade du ju kunnat låna ngn av mina balklänningar, men nu är det ju festlig blåsa.. :/ Hittar du ngt väldigt enkelt mönster kanske jag kan vara till hjälp!

    SvaraRadera