tisdag 9 september 2008

Då vet jag det ...

Insåg idag när jag kollade på vårt preliminära matchprogram att jag har match varenda helg fram till jul. Med andra ord kommer jag inte ha några som helst problem med att underhålla mig kommande helger. Därmed har jag fyra träningstillfällen i veckan uppbokade. Då behöver man bara tvinga sig själv en eller två ggr att bege sig till träningslokalen. Det borde ju fungera. Fem kilo lättare till jul ser plötsligt lite ljusare ut än för några dagar sedan.

I natt låg jag och tänkte på att lucia faktiskt infaller en lördag i år vilket matchar perfekt till att man har en trevlig lussevaka på fredagen. Efter ännu lite fin tankeverksamhet insåg jag att jag skulle kunna ställa till med en glöggfest med tillhörande lussebullar och julgodis hemma hos mig. Någon som är sugen?

Afterwork den 19 september är iaf bokat till 95% Right!

6 kommentarer:

  1. Har du räknat med vår träningsdag då? :)

    SvaraRadera
  2. JAG KOOOOOOMMER!!! Nu jävlar, jag ska inte jobba. jag ska nu begära semester... nu jävlar. jag kommer med lucia linne och ljus i håret.. å herrejävlar.. nu jävlar.. JAG KOMMER! ;)

    SvaraRadera
  3. Malin jag längtar redan till jul :) Ljus och mys helst snö med

    SvaraRadera
  4. JAG VILL MED DYKA UPP!!! :):)

    SvaraRadera
  5. Syster Du är alltid välkommen!

    SvaraRadera