onsdag 3 september 2008

Fett med fetma

Målet är att minska i breddgrader. Sisådär minus fem, tio kilo vore fint, okej tio var kanske lite att ta i men ner i vikt ska jag. Alltså är det slut på mumsandet från och med nu. Jag har gett mig en fridag det är lördagar. Lördagsgodiset får ej överstiga 20 kronor och man får lov att spara men inte äta i veckorna. När målet är nått ska jag fira med ett glas skumpa och en ny outfit.

Träningsupplägget är minst tre pass i veckan vilket jag når enkelt om Jojo och jag varje tisdag släpar oss till jobbets gymlokal. Kanske ska man bajka dit så får man ännu mer motion och sen har jag ju ett kort på Fysiken som ligger och väntar på mig. Ja det finns gott om tillfällen och den här gången finns det inget NONO. Jag ska och så är det bara. Fem kilo till nyår det borde gå?

2 kommentarer:

  1. Ajamän, varje tisdag! Har vi tur, får vi med oss karlarna, så vi kan köra rundpingis! ;)

    SvaraRadera
  2. Sweetie-darling! Tack för en väldigt trevlig fest. Hoppas att du kunde komma upp idag och leka fiskdamm, utan problem! kram!

    SvaraRadera