torsdag 19 april 2012

Tidsbrist

Dygnets timmar är för få. Jag hinner inte med allt jag vill. Recepten kommer jag lovar, men bloggen är tyvärr inte prioritet nummer uno för tillfället.

Idag fick iaf min kalufs sig en ordentlig vårrenovering. Frisörbesöket innebar även att Teodor gjorde sin debut utan mamma och pappa hos en väl utvald övervakare en längre stund.

Hur det gick? Jo terroristen sov sig genom hela galejet och märkte nog inte ens att morsan var borta. Så än har vi inte riktigt koll på hur han kommer reagera när vi är borta, men det blir vi snart varse om.

Imorgon ska jag försöka hitta något tygstycke att ha på mig i helgen. Jag ska nämligen ut och röra på de korta. Första gången på 18 månader. Garderoben ekar tomt och är i stor behov av en uppdatering.
Möhippa står på agendan. Vi ska hinna med sjufasligt många aktiviteter och till det behövs det tydligen en hel del utrustning. En hel resväska kommer fyllas. Det kommer se bra lustigt ut när 15 tjejer stövlar in på ett uteställe och samtliga har extrabagage med sig ;)

Mer om det efter helgen. Nu blir det till att jobba lite på skönhetssömnen.

3 kommentarer:

  1. Hoppas det blir en trevlig och rolig möhippa :)

    Haha, ja... de tror ju ibland att de kan så mycket mer än vad de klarar av! Sötnosar!

    Lycka till med klänningjakten då ;)

    SvaraRadera
  2. Hello bönan!

    Hur gick de med de korta? Tog de dig över dansgolvet? Jag kan tro du flög omkring som en gudinna av sällan skådat slag!

    O kalufsen sköter sig? Min ska vi reda ut idag. Eller jag fegar väl lite o toppar luggen... här sparas de lite, får se hur länge jag står ut :P Kan lätt bli så att jag tröttnar på barret o tjoff så är de kortare igen :P

    De här med möhippan lät ju kul, hoppas verkligen ni hade de också! Hur mår huvudet? ;)

    Nä nu ska jag väl fixa så de blir ordning o reda med mig innan söndagsmiddagen serveras.

    Kramen o pussen

    SvaraRadera
  3. Jo de har ju ett där nere, men ee kom ja på när amningen var klar ;) spännande med möhippa, vad hittade ni på för skoj? Kramar

    SvaraRadera