måndag 30 april 2012

Upp och ner

Ner och upp. Grisen gal i granens topp. Nu har liten övat klart och lärt sig sätta sig ner själv. Känns som att man kan slappna av lite då han nu verkar ha släppt tanken att bara släppa och traska rakt ut i "friheten". Status på stjärnan är annars att en eventuellt två små gaddar har kikat fram. Jag vet dock inte vilka eftersom han promt vägrar låta mig känna eller titta i munnen. Envisa unge!

Idag är det valborgsmässoafton och vi har inte direkt några planer. Annat var det förr med studentfirande i Lünd. Sillfrulle, stadsparkshäng, champagnegalopp och galej på kvällen. All in! Den tiden är förbi. Att hänga på krogen är så 2010 ;)

Hoppas ni får en fantastisk dag och att solen skiner på er.

2 kommentarer:

  1. Hello bönan!

    Ja han är en krävande krabat min lilla L. O va gör jag, jo jag faller för de blinkande ögonen o hans sneda leenden där sockerbitarna sticker fram. Jag öppnar plånboken o cashar ut, sen lever vi på vatten, bröd o lyxar till de med nudlar någon gång... resten av månaden. Faan. Går på samma nit varje månad. Skitunge!

    Kul att han lärt sig sätta sig ner :) hihi Duktiga killen!

    Annars har vi snott så mycket solstrålar som möjligt idag. Skönt, lapa sol är min grej liksom. Nä nu måste jag runda av kvällningen. Sängen väntar. kramen

    SvaraRadera
  2. Haha när jag försöker kolla tänder i Alwas mun så stänger hon igen munnen och bits ;)

    Sv. Hur jag får henne att sitta still- Stefan satte henne i stolen och jag hade kameran framme. Det gäller att bara snabb för sitta still för länge är Inte roligt ;) hihi

    Hoppas ni får en mysig helg vad ni nu ska hitta på?

    SvaraRadera