torsdag 10 januari 2013

Fyndat!

Den som spar han har! Ja men då har man tjänat pengar igen. Joråsåatte.

Fyndade ett par vårskor till lillskiten på lunchrasten. Fick peta ut 199:- från kontot för dessa små skönheter. Tänkte att de nog blir perfekta till våren. De och några andra tjusiga förstås. Ja men det är klart att killen ska ha mer än ett par skor. Man kan aldrig få för många par skor. Så är det bara.

Om inte annat kanske förskollärarna kommer att hoppa av förtjusning när de slipper snöra om skorna femton gånger per dag. Extra fint passar skorna för att just "sko" (ghkooo) är ett favoritord som ofta poppar ut ur min lilla guldklimps mun. Helst bärandes på dem för att sedan peka hejvilt mot klädhängaren och ropa efter jackan. Ja att jag gillar skor gör ju det hela inte direkt sämre. Fler skor till folket!

3 kommentarer:

  1. Jamen nu börjar de likna något :) hihihihi!!!! Heja dig!!! :) o heja att jag kan kommentera :) Mer kommentarer till folket skulle jag säga... näst efter skor vill säga ;)

    Snygga pjucks! Lucas sitter o gör tecknet för skor i tid o otid (han använder samma tecken till strumpor...varför använda för många?!) Ibland gör han de det första han gör när han sätter sig upp i sängen på morgonen. Efter de kommer tecknet för mössa o sen öööööö o pekar på jacka o sen dörren ;) hahaha... ungar!

    T kommer ju glänsa i de där pjucksen! Cooling där!

    pussen o kramen <3

    SvaraRadera
  2. Ja, nu är det lättare att kommentera :)
    Haha jaaa... oj, vad du har sparat ;) Och här är också just skorna stora favoriter!

    SvaraRadera
  3. Snygga och jag håller med dig mer skor åt folket. Sambon håller på att bli tokig på mig och alla skor ;)
    Vart har du fyndat?

    SvaraRadera