fredag 4 januari 2013

Nytt år, nya möjligheter

Det kommer bli ett bra år. Jag är full av förväntan och det är med en go magkänsla som jag välkomnar 2013. Jag menar det har ju redan bjudit på en otroligt bra reashopping på PoP och i juli väntar Robbie på Ullevi. En bio med inkluderad barnvakt är inbokad och både hotellvistelse (på tu man hand utan barn) och utlandsresa står på menyn. Det är nästan så vårkänslorna redan har börjat pirra i kroppen.

Julen bjöd på många klappar. Flest vinner. Vinnaren blev ju helt oväntat - pompompom -Teodor. Efter ett flertal tack till tomten tröttnade han och slängde över alla paket till mig. Ja man tackar, mer pappersprassel till morsan då.

Mitt nyårslöfte det här året är att jag aldrig mer ska ha några nyårslöften ;) Nej men skämt å sido jag är inte så mycket för sånt. Kanske borde det vara att jag ska unna mig själv lite mer egentid men det är svårt när man har världens tokiga gullapa hemma att längta efter. Det mysiga är att jag kommer gå ner i tid from 1 februari vilket innebär lediga fredagar med mitt minimonster. Kvalitetstid när den är som bäst.

Hoppas er jul och nyår var fantastiska. Precis så som ni ville ha dem. Om inte så kan det bara bli bättre (hoppas jag)

Skickar iväg en nyårsraket och en kinapuff för att fira in det nya bloggåret.

Pst. Tydligen kan vissa inte kommentera längre så jag funderar starkt på att byta till en annan blogg. Någon som har något bra tips?

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får ett fint år nu!

    Njae.. men det går ju att ändra själva kommentarsfunktionen här kanske..

    KRAM på dig!

    SvaraRadera