torsdag 29 mars 2012

Mage med finess

Visst hade jag rätt när jag kände på mig att det var något stort på gång. Kan ni gissa vad? Tids nog kommer ni nog ändå bli varse om det, men till dess kan jag säga att jag är fantastiskt lycklig och går hela tiden omkring med ett fånigt leende på mina läppar.

Vad som även får mig sprudlande glad är vårsolens varma strålar. Dagarna blir ljusare och längre vilket fyller mig med energi. Jag får lust att göra så mycket mer på kvällarna än att bara kura ner mig under filten.Träningsuget är tillbaka och jag bokstavligt längtar efter att få snöra på mig löparskorna, sätta ipodpluggarna i öronen och bara flyta med i steget.

Att jag återfått mitt intresse för att röra på mig både syns och känns på kroppen. Vågen har återigen börjat ticka nedåt och det är inte längre en lika enorm geléklump som står och dallrar framför spegeln. Om knappt två månader ska vi på bröllop och då vill jag gärna ha lite mer fason på min kropp än nuläget.

På tal om bröllop är jag i STORT behov av hjälp vad gäller inköp av klänning. Har ni några festliga butiker/internetsidor att rekomendera. För en gång skull tänkte jag vara ute i god tid och leta istället för att springa runt som en galning med svettdroppar i pannan dagarna innan.

Hoppas ni får en underbar dag! Ut i solen och sug i er energi.

2 kommentarer:

  1. Har ni köpt hus? :)

    Jag ska också komma igång att springa, men först ska telefonen laddas med bra musik :)
    Är så härligt att det är ljust så länge på kvällarna nu.

    Kram fina du

    SvaraRadera
  2. Men vad nyfiken jag blev då. Har ni hittat huuuus? ;)

    Kul med bröllop! Finns ju massor med sidor med klänningar men kommer inte på en enda bara för det.. men topshop.com tycker jag brukar ha en del fint :)

    SvaraRadera