onsdag 14 mars 2012

Tröttmössans återkomst

Idag är den tillbaka. Tröttmössan deluxe. Inte ens tre koppar fulkaffe skulle få den att försvinna. Fick inte direkt någon välbehövd skönhetssömn i natt heller. Hoppas snörvlandet snart är över för varken jag eller Teodor sover som några änglar direkt.

Igår var jag och tränade igen. Riktigt kul var det att komma iväg och köra slut på kroppen men oj vad dålig form jag är i. Jag kan inte minnas när jag var i så dålig kondition senast. Om jag ska vara ärlig tror jag faktiskt att det aldrig inträffat. På väg hem från träningen bestämde jag mig därför för att nu får det vara nog. Dags att ta tag i min slappa kropp. Det här fungerar inte längre. Det går att unna sig någon dag i veckan men det är defintivt inte lördag hela veckan. Idag blir det nog så att jag ger mig ut på en liten runda när sambon kommer hem från jobbet. Nu jäklar! Extra pepp att det är så underbart väder! Dags att ladda mobilen med go musik!

Njut i solen!

1 kommentar:

  1. Ja, vi får hålla ögonen öppna efter skor ;) Låter som en bra idé att köra på några billigare nu, ett tag framöver.

    Jag åt inte godis på ett bra tag, men det blev förstört när min kusin kom och sålde kolor till oss, haha! Så kan det gå... ;)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera