fredag 2 mars 2012

Tulpaner från Götlabörje


Visst är det vackert med en bukett snittblommor!

Hoppas helgen bjuder på många minnesvärda stunder! Vad händer hos er? Min kommer innehålla gott sällskap, vårmys, husvisning, inhandling av bilbarnstol, vinsippande, glada skratt, mellotittande och mycket mycket mer. Äntligen verkar våren vara på väg. Visst är det underbart?!

Njut och ta hand om er! En extra varm tanke till de som har det lite kämpigt just nu. Kärleken kan bestiga berg oavsett hur höga de är. Ge aldrig upp!

7 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen att de du säger stämmer hade varit så bra! :)
    Vi bor precis vi Mölndals sjukhus i en bostadsrätt, vart bor ni? Ja men absolut de har varit super roligt!
    jag är tacksam för alla tips och råd man kan få, sen kan man ju bara ta till sig det man verkligen känner är någonting bra att tänka på.

    Men jag har absolut tänk stanna och inte stressa hem, inte värt de bättre att allt funkar som det ska innan man ge sig ut på nya äventyr! :)

    Hoppas att ni får en fin helg, kramar

    SvaraRadera
  2. Jaa, och det går ju så fort när de väl kommer på själva grejen... :)

    SvaraRadera
  3. Vi lånar din ängel! O vi kämpar på! <3<3<3<3 varmaste kramarna

    SvaraRadera
  4. Hihi jag önskar så att det stämmer, så imon hoppas vi på bebis!!! :)

    Hoppas att ni har haft en mysig helg, kramar

    SvaraRadera
  5. åh det hade ju varit så himla skoj ! jag kanske ska vänta till ni drar igång nästa säsong dock :D men lägg mig på minnet då ;) hihi.

    jag är ju från värmland så jag spelade i ett lag som hette Skoghall innan, vi spelade i div 2 :) men jag har spelat hela mitt liv och saknar det sååå mycket !! kram

    SvaraRadera
  6. Ja.. snittblommor blir man så himla glad av. Å just därför måste jag nog ta å köpa mig några i dag!

    Kram :)

    SvaraRadera