måndag 30 juni 2008

Det är något fel på mig ...

jag kan liksom inte lämna ett ställe med klädaffärer utan att handla något. På två dagar lyckades jag handla två skjortklänningar samt en tröja plus att jag dessutom beställt kläder på internet. Därtill handlade jag ytterligare tre tröjor i måndags om jag inte minns fel. Hur bra som helst om man inte hade några kläder men nu har jag ju det. Ändå är lusten för att köpa mer fortfarande kvar. Kan det vara så att jag gått och blivit en shoppaholic? Skor jag vill ha nya skor!!! :)

Sen vill jag passa på att tacka jonas för min gröna present. Tack tack den kommer väl på posten i veckan?

Igår var jag ute och trampade på gaspedalen. JA det går framåt och även bakåt. Jag har lyckats lära mig att starta utan att bilen hoppar som en galen höna, växla utan att jag sliter loss växelspaken samt backa galet snett. Igår backade jag dessutom runt ett hörn TVÅ ggr! Klappa sig själv på axeln. Man kan med andra ord säga att bilen rullar. Se upp för här kommer jag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar