onsdag 4 juni 2008

Årets fjärde dopp...

är avklarat och det var definitivt varmare än det första. Igår var det riktigt skönt i vattnet. Att bada från klippor har blivit en liten vardagslyx men med 30 grader ute går det knappt att vistas i lägenheten som exponeras av solljus från klockan ett till den går ned. Outhärdligt är ordet även om jag brukar sitta och gassa på balkongen och svettas som en gris.

Snart är det helg. Eventuellt drar jag ut till Annas stuga på Tjörn. Annars blir det nog glidigt och vädret ska det njutas av för fullt. Nu ska jag bli pepparkaka!

I övrigt har jag kommit på att en investering i en symaskin skulle nog inte vara helt fel med tanke på att jag fortsätter att ändra mina kläder fram och tillbaka. Senast i morse då jag klippte lite i en blus. Det låter värre än det är :) haha! Jojo det är nog dags för IKEA snart igen. Sure!

Dags att jobba lite även om lusten sitter i tårna just nu.

Simma lugnt!

2 kommentarer:

  1. Du är en pingla du babe....

    SvaraRadera
  2. Ajamän, nästa vecka kanske vi kan ta en tur? ;) Om inte då, så inom kort, hel klart! Ha nu en go helg! Kram

    SvaraRadera