tisdag 10 juni 2008

Vi är svenska fans allihopa!

Det börjar närma sig premiärmatchen för Sverige i Euro 2008. Det pirrar lite fint i magen även om det inte är jag som ska ta bollen och näta. Det kan låta underligt men är man uppväxt med en sporttokig pappa som jämt suttit och matat in sport i öron och ögon på en sedan man var stor nog att förstå vad Sverige är, då går det inte att undvika. Jag antar jag har min far att tacka för min vinnarskalle.

Ikväll måste Zlatan och Henke visa vägen så jag får slå klackarna i taket och skrika ett glädjetjut. Ikväll är det upp till bevis. Kom igen nu killar ikväll vinner vi!

Stå upp du är gul och blå ....

2 kommentarer:

  1. Och se, så bra det gick! Grannen ovanför oss steppade loss rejält när målen kom.. Jag trodde nästan att det skulle bli en Gevaliahappening....

    SvaraRadera
  2. Min klang var nog mer eller mindre öronbedövande med :) Tre matcher kvar sen kanske man ser mig med en fin peruk i pöblikas!

    SvaraRadera