fredag 13 juni 2008

Uppdatering

Han är fortfarande grön fin och en enormt kramvänlig Lisebergskanin.

Det gick ju över förväntan igår och jag lyckades kamma hem hela tre grenvinster genom att överglänsa och totalkrossa mina motståndare. Olyckligtvis är jag tydligen inte riktigt lika bra på att hantera vapen som jag är på att bolla med bollar så vinsten gled ur min händer men en ärorik andraplats fick jag ju tilldelat mig. Man måste ju låta de äldre vinna ibland annars blir de så griniga :)

Helgen blir nog ganska lugn och fin. Min hals är inte riktigt i formtopp och jag har varken tid eller lust att bli sjuk. Midsommar om en vecka och då ska jag ha blommor i håret och dricka hemmagjord schnaps. Int nooou men nooou!! Tyvärr ser det ju ut att bli ännu en gråmulen regnig och dundertrist svensk midsommar. Samma gamla vanliga sketna väder! Skönt att man slipper bryta trenderna det blir så jobbigt i längden.

Imorgon är det iaf Fussball som gäller! Forza Spanien!

3 kommentarer:

  1. Tur för dig att inte jag var med. Då hade du slutat trea.

    SvaraRadera
  2. Snarare TUR FÖR DIG att du INTE var med. Pinsamt att förlora mot en tjej ;)

    SvaraRadera
  3. Det var nog lika bra att tanta fick vinna, annars hade hon blivit SUR! ;) Nästa gång är jag med, så ska du få åka på moppo! ;)

    SvaraRadera