måndag 2 juni 2008

Helgens eskapader...

var inga av världsklass. Alkoholintaget bestod av två nödraketer och utgången var sängliggandes i solstolen. Med andra ord inget att skryta om. Shopping bestod av en rutig klänning av märket Filippa K, solklänning av okänt märke och ett par hejvilt sommriga surfershorts från Frank Dandy. Att jag fick hoppa i ett par XS som ändå sitter snällt på mina höfter är en gåta för mig. Mina höftpartier är inte direkt klassade som okvinnliga men det ser ju bra ut ;) I övrigt var det löpning igår varmt och tungt men det gick hela rundan runt. Idag blir det tennis.

Det känns gött att påbörja en vecka som bara består om man har tur av tre och en halv dag. Helgen ska förhoppningsvis tillbringas liggandes på en solig klippa samt av öl och grillning. Ett 30 års partaj på fredag ska möjligen hinnas med samt firande av nationaldagen. Bäst av allt på lördag drar fotbolls EM igång. Heja Sverige friskt humör vinn ert kval och jag åker till Österrike för att kolla på semifinal! In med Henke Larsson och Sebastian Larsson i startelvan tack!

Tyvärr är det några händelser i min tillvaro som inte är allt för glädjande just nu och jag hoppas att allt ska ordna upp sig. Det måste bli bra så är det bara!

Nu ska jag ut i solen och njuta av min lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar