torsdag 12 juni 2008

Han är grön

Han är fin. Han är en Lisebergskanin!

Idag ska jag träffa Lisebergskaninen för första gången den här säsongen. Det vankas femkamp och jag är laddad för en stenhård fight med eschklusiva priser. Väderguden har lovat strålande solsken hela dagen och med en räkmacka i magen kan ingenting gå fel.

Jag har tränat stenhårt med intervallträning och extrem fysträning. Öl har varvats med vin som har varvats med drinkar för att sedan handlöst kasta mig ut på dansgolvet i en fyrtakt. För variation i min träning har jag även växelvis druckit en klunk eller fyra. Med tanke på att jag inte påverkas fysisk av illamående är jag stensäker på att jag klarar mer än tio varv i virvelvinden. Höjder har alltid varit min grej och inte tala om bollar gevär och lotteri.

Vid summering av åvanstående punkter är resultatet ganska givet. Man vinner inte ett silver man förlorar ett guld. Vi ses i virvelvinden!

1 kommentar:

  1. Jag vet iaf en gren du skulle förlora stort i mot mig: Plocka gosedjur! ;) Enligt brorsbarnen så ÄGER jag där! ;)

    SvaraRadera