tisdag 24 juni 2008

Vad hände sen?

Jag har äntligen vaknat ur min midsommarkoma. Tre dagars alkoholintag tog musten ur mig och det är med stora problem som jag kunnat hålla ögonen öppna det senaste dygnet. Högst promillehalt i stugan totalt var det helt klart efter att tre flaskor schnaps sänkts på midsommarafton men vi hade iaf tur med vädret. Fredagen tillbringades på terassen iklädd våtdräkt med skitsnack (tjejsnack) och sippadnde av rosévin. Därefter följdes kubblirande (mitt lag vann så klart) sillätande, schnapssjungande, jordebär med glass och slutligen griiiiiilla. Folket droppade av efterhand och själv var jag smart nog och gick och la mig i tid innan någon dunderklok människa kom på den utmärkta lek som knockade resten av gänget. Hur jag mådde på lördagmorgon vill jag inte ens gå in på.

Lördagen var i stort sett en repris av fredagen med möjligen lite mindre mängd alkohol. Som vanligt när vi är i Grebbet är planerna på utgång storslagna innan vi väl är där. När lördagskvällen närmar sig blir allt färre sugna. Ett år av tre har vi lyckats ta oss in till stan. Det var inte i år!

Övriga viktiga incidenter: Jag har ett krigssår på benet!

Nu rehab!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar