torsdag 19 juni 2008

Messommer!

En timme kvar sen går jag hem och packar det sista inför midsommarfirandet. Jag är trött eftersom jag gick och la mig sent. Glad att det inte är jag som ska köra till Grebbet!Var ju tvungen att fixa en massa när jag kom hem efter fotbollstittande. På tal om fotboll så var matchen katastrof. Fezen också när ska Lagerbäck lära sig att man måste handla fortare, en spelare som varit dålig i en halvlek blir oftast inte bättre nästa halvlek! Byt ut! Det är dags för den nya generationen att träda fram. So what om de inte är lika rutinerade och erfarna. Hur ska man kunna bli rutinerad om man inte får chansen? Sebastian Larsson fick 12 ruttna minuter i fotbolls EM om jag fått bestämma hade han fått minst två halvlekar till. Så ingen tripp till fotbolls EM för min del lika bra var väl det så slapp jag jobba in de dagarna eftersom jag har åtta dagar minde än alla andra. Suck!

Tydligen har jag blivit utmanad av Jo problemet är bara att min hjärna just nu står på offläge så jag tror utmaningen får vila till efter midsommar. En snaps eller fem i kläderna och idéerna kommer att spruta.

Jag säger tack och godnatt! Ha en underbar midsommar. Kom ihåg att den som inte äter sill får heller ingen snaps. Se till att dricka en snaps mer än ni räknat med och framförallt glöm inte att lägga näsan i blöt. Sisten i är en fiskanon!!!

3 kommentarer:

  1. Jag skiter i både sill och snapsen.

    ;)

    SvaraRadera
  2. Fiskanon... ha ha ha...

    SvaraRadera
  3. Sofie: Jag tog för dig med ;)

    Jonas du doppade väl inte ens lilltån!

    SvaraRadera