onsdag 18 juni 2008

Jag gjorde det!

Heja mig! Jag är otroligt imponerad av mig själv. Jag gick upp imorse tidigt och sprang min vanliga runda på 7 km. 40 min och en dusch senare la jag mig åter i sängen och vilade en timme. Om jag känner mig piggare än vanligt är väl dock en defintionsfråga :)

Imorse när jag gick ner för att hämta tvätten som inte lyckades torka klart igår upptäckte jag till min förvåning att nyckeln inte passade till torkrummet. Konstigt tänker jag och tar upp nyckeln och läser på den. TVÄTT står det med stora bokstäver. Oooops tänker jag. Jag har självklart tagit fel nyckel och hängt TORKRUM 3 på hängaren där TVÄTT nyckeln ska vara. Som tur var jag där innan klockan åtta då första tvättpasset börjar. Kunde blivit ganska pinsamt annars!

Idag är det onsdag vilket innebär att det imorgon är torsdag vilket är lika med halvdag. Vid lunch packar vi bilen och beger oss till Grebbet. Kära snälla farbror i det blå jag önskar mig sol hela helgen. Säg mamma! Jag hoppas även på en fantastiskt rolig helg med goda vänner!

Ikväll blir det fotbollsmatch och förhoppningsvis VINST!

2 kommentarer:

  1. Åh, duktigt att vara ute och springa! Hoppas att ni får en toppenhelg ute i Grebbe! Kram!

    Ps: du är utmanad! :) Ds

    SvaraRadera
  2. Jo jag såg det jag tar det efter midsommar :) HA det gött ni med vi ser ut att få regn som vanligt på BÄSTKUSTEN haha men det blir fint ändå!

    SvaraRadera