tisdag 17 juni 2008

Hon har blommor i sitt hår

Igår fick jag en försmak av midsommarafton. Jag tjuvsmakade min midsommarsnaps och åt sill till middag och säga vad man vill om min snaps men den kommer bli riktigt fin. Det börjar sakta närma sig torsdag och eftersom jag valt att flexa är det endast två hela dagar kvar. Gött gött gött! Jag ska sippa drinkar vara smålullig sjunga sånger och ha blommor i mitt hår. Kläderna är så gott som bestämda och regnet kommer ösa ner men vad gör väl det bara man är i gott sällskap.

Igår fyllde Jonas år och jag valde med vilje att strunta i att gratta honom eftersom han till 99,9% kommer att glömma min stora dag i augusti. Det är iaf det han gjort de senaste åren så jag har inga större förväntningar de närmsta åren heller ;) Här kommer iaf ett Hipp hipp hurra i efterskott. Det måste kännas fint att äntligen ha nått den magiska gränsen 30 och intagit gubbstadiet!

4 kommentarer:

  1. Vad har du kryddat snapsen med då? :)

    SvaraRadera
  2. Jo Jag kan ju inte avslöja mina hemliga superrecept här :)

    SvaraRadera
  3. vilken jonas?... hihi...

    SvaraRadera
  4. Soff Jag tror alla med namnet JONAS som är i min bekantskap går under kategorin "att komma ihåg födelsedagar även om du påminner en dag innan och hintar samma dag är svårt" :P

    SvaraRadera