måndag 30 juni 2008

Veckans utmaning

Gissa av vem .... Fröken P vem annars?

1) Vad gjorde du för tio år sedan?
Då hade jag SOMMARLOV men sommarjobbade nog som vanligt på det mest glassiga jobbet ever. Om jag inte minns fel var jag på badet tre dagar i veckan av fem möjliga. Jag såg med andra ord ut som en levande chokladboll. På min fritid när jag inte sprang frenetiskt efter en vit boll med hål i satt jag troligen och suktade efter Han med stort V samt önskade med en lilltå att det snart skulle bli höst så jag fick ta studenten nästa vår.

2) Vilka fem saker fanns/finns på "Att göra-listan" idag?
- Apoteket och hämta ut pills
- Träna träna träna
- Jobba jobba jobba
- Köpa present til lAnnapanna
- Sova

3) Godis jag gillar?
Jag önskar jag kunde skriva: "Jag äter inte godis" men det får väl bli Tjåckela dårå!

4) Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Hoppa högt och skrika ännu högre.!

5) Städer som jag har bott i?
Alla goda ting är tre Lund, Staffanstorp och slutligen Göteborg men jag var sommarbarn i Åhus

Skicka vidare ....

1 kommentar: