måndag 16 juni 2008

Törstig?

Man tackar två entusiastiska vänner av manligt kön för en oerhört trevlig afterwork i fredags. Spexet det är grejer det. Jag slutade räkna antal drinkar efter att en viss person svept sin mojito som saft. Att njuta av alkoholens sötma var det inte på tal. Tydligen ska jag prata mindre och dricka mer? I övrigt kan man undra vad tjejen vid Black Jack bordet sysslade med men jag vann iaf! Hur det nu gick till? Ett par danssteg hann vi med innan Mr Tråkmåns ville åka hem så det var bara för mig och traska hem två steg fram och ett steg bak.

Lördag innebar slappa litta på balkongen, cykel, pizza, chirrar, öl , 50 tum, fotbollsmatch och plattfall. Jag sörjer ännu! Gårdagen låg jag med halvond hals och kved som en liten kattunge. Idag känns det sådär men vem har tid att vara sjuk när man ska dricka schnaps på fredag! Allt som behövs i kappsäcken är en flarra schnaps några jordebär och gummistövlar. Precis som vanligt!

Åh eee deeeeeee kööööbekaougoooor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar